mandag 15. september 2008

garasje og gårds plass

Her er min utsikt fra kjøkken vindu....
Gårds plassen ser ut som en bygge plass,med garasje bygging og legging av bro stein.


må bare smøre meg med tålmodighet,kan tro det blir noen ekstra runder med vaske bøtta.Men det er det vært med tanke på at det blir rent og pent med stein uten for huset.

Her har vi våres vakre skapning av en garasje.Den har vi tegnet i sammen med min far.Det er en mini utgave av huset .Synes at man skal holde samme stil på hus og garasje.De to rommene i andre etage blir loft stue til ungdommene i huset. Der blir det fart og festligheter tenker jeg,når eldste frøkna snart er 17.
Inn døren til høyre,ja hva blir det der tro................................det blir mitt hobby rom med masse skaper og arbeids benk.Tror min kjære er passe fornøyd med alle mine oppussings prosjekter inne i huset.Gleder meg til å bli ferdig........ adios my friends

4 kommentarer:

My home is my Castle sa...

For en flott garasje !!!
Er enig at det er flott med garasjer som står i stil med huset..
Gårdsplassen blir lekker den og. Brostein er bare knall :)
Gleder meg til å se alt ferdig :)

Ha en fin dag

Anka sa...

Så stilig garsaje. Dere har det gjennomføt både ute og inne:)

Vi var og så på Slettvoll spisestue selv. Det var så gøy for vi fikk den sørvisen i en 45 min. Til og med etter stengetid. De hørte nemlig at vi bygde hus:) Når vi kom ut i bilen igjen og regnet på hvor mye det ville koste så vi på hverandre og lo:) Det er fryktlig dyrt så jeg skjønner hva mannen din mener, hehe. Men hadde jeg hatt muligheten ville jeg ha handlet der, helt klart!!! Men det ga meg go inspirasjon til og finne noe lignende da. Har bestillt mørkebrunt spisebord med beige stoffstoler til. Beige 3-seter og en stor mørkebrun skinnstol (skinnet har en semska look). Håper det blir bra;) Ha en god ettermiddag.

innendørs sa...

Kommer til å bli fin utsikt fra kjøkkenvinduet ditt n wr dere er ferdige ja!! Vet ikke hvorfor, men den kommentaren din om de rosa tøflene har gått meg hus forbi..

Mønsteret kommer opp når du trykker på

Click here to download

oppe i høyre hjørne. Da åpnes det et dokument i pdf (trenger ikke å lagre det, og ikke noe skummelt som skjer). Så er det 4 sider, og du blar mellom de ved å trykke på pil til høyre helt nederst på midten av skjermen. Håper du finner det da!

Ang å oversette til norsk, så er nok ikke det uten videre greit i forhold til copyright og sånn, men om du vil lage, og du lurer på noe - bare spør meg!!:) og, sorry seint svar!!

Ha en deilig dag!!

LYKKEBO sa...

Nydelig garasje! Og men den vippen på taket..så flott! Brostein er den fineste steinen, (syntes jeg...;) Gleder meg til å se ferdig resultat.. Lykke til med "leggingen"
Ha en fin kveld:)