lørdag 18. oktober 2008

Mørke tiden


Dette er egentlig en test ,for å sjekke om innleggene mine nå blir oppdatert på rollen deres og på NIB.Forandret litt på instillingene ,så nå tror jeg det skal være i orden.
Synes disse bildene av eplene egentlig forteller litt om hvordan jeg føler meg når høsten og vinteren sniker seg på.Om sommeren er man frisk,opplagt,glad og full av energi.
Når mørket,kulden og vinteren sniker seg på skrumper man inn litt etter litt og råtner sakte men sikkert.
Men det er jo gått at når man føler seg innskrumpet og råtten ja da er det en ny vår og sommer i annmars.
Ønsker dere alle en fantastisk fin helg,jeg skal sitte under teppe å råtne litt...he he.Ganske koselig faktisk.

13 kommentarer:

Ramme Alvor sa...

Hei!
Ah..der var kommentarene tilbake :)
Sendte epost i frustrasjon...

Ha en flott lørdag!

Britt

Ramme Alvor sa...

Kna være to grunner til at innlegget ditt ikke kommer somdet skal. 1. rollen hos NIB er treig og har litt delay (det skjer veldig ofte)
2. klokkeoppsettet i instillingene dine. Jeg har endre hos meg for å få rett norsk tid. Ikke sikkert NIB har den samme tidssonen du har..?)

Britt

Albertines verden sa...

Hei. Beklager at jeg er så en med å svare deg. Skjønner ikke hvorfor du ikke rykker opp på rollen. Har lagt deg inn på nytt 3 ganger, men det samme skjer hver gang. Ser også nå at det står 0 besøkende, selv om jeg er inne hos deg. Hm. Skal prøve å legge deg inn en gang til. Ha en fortsatt fin søndagskveld.

Albertines verden sa...

Oi, oi. Jeg mener sen, ikke en! ;0)

Daisys home sa...

Måtte bare innom for å ønske deg en fin lørdagskveld!!

Ramme Alvor sa...

Eg har lagt den på +00.00 Dublin, kan godt hende det skulle ha vore noko anna, men då får eg rett klokkelsett.

Britt

Ramme Alvor sa...

La deg inn på blogglista mi for å sjekke. Da leter den etter ett innlegg osm heter "Høst Lyng" som ikke finnes. har du hatt ett slikt innlegg og slettet det?

Britt

Ramme Alvor sa...

Ja, tror ting går seg til. Mine innlegg kommer ikke opp på NIB før etter ganske lang tid. Er forsåvidt greit. Tror at den nye rollen med bilder fra bloggene er mye mer ustabil og uferdig enn de som var brukt før. Vi overlever det :) Men veldig ok å se når noen man er interessert i har oppdatert.

God lørdagskveld...nå har Helten laget mat...så nå blir det nok film :)
(ble bokmål for enkelhetens skyld..)

Britt

ANETTESHUS.COM sa...

Kule bilder! Kan være enig i at høsten er trist til tider, men i dag skinner sola hos oss. Herlig høstdag! En annen ting som tross alt er positivt med høsten, er at den vasler at jula snart står for døren... Å, som jeg gleder meg!

Ha en fortsatt fin søndag!
Klem Anette

♥ Fyra årstider sa...

Vad roligt att du gillar iden med julblogg, hoppas att du vill komma tillbaka.
Kram Lotta

Hvitrose sa...

Ja akkurat dette har jeg også lurt på..har prøvd å laste deg oppigjen uttallige ganger for å se om det nyeste kunne komme frem..
Håper det fungerer nå da:)

ha en fin søndag:)

Nettan sa...

Hejsan!
Å tackar så mycket för kommentaren på min blogg..ä ju nybörjare på det här! Gillar din oxå...skarpt:) blev helt såld på de svarta skåpen, såå fiiina!! Jag kommer att bli en stammis!!:)
Kram Nettan

Forglemmegei sa...

Hei takk for besøket. nydelig og inspirerende blogg og hjem du har.
Vi snakkes
klem camilla