torsdag 29. januar 2009

Her er ferdig resultat

Sånn så de ut før make over.....................................


Og sånn ble de etter mange timers jobb.Begge stolene ble sorte.Jakten etter det perfekte beige stoffet måtte jeg bare gi opp.Fantes ikke til en normal pris.Men ble godt fornøyd med disse.Utrolig gøy når de endelig er ferdige.
Jeg vil takke alle for de utrolige hyggelig komentarene i forrige innlegg.Dere får meg virkelig til å glede meg over det jeg skal i gang med.Og i morgen braker det løs.Gleder meg veldig.Har fått lov av eier å vise før og etter bilder.










Ønsker dere alle en super fin uke.Neste uke er det spådd en tempratur på 15 til 20 minus.Så pakk dere godt inn og hold dere varme.
Klem /Heidi

32 kommentarer:

Frk Mille sa...

Ååååhhh, de ble nydelige... det er så kjekt å se før og etter bilder. Knallflotte stoler.

Hvitrose sa...

Heia:)
utrolig flotte ble de ja!!!
Skal si rokokkostoler er kommet tilbake for fullt!!Lekkert!!
Kunne tenkt meg en slik på rommet til lille gullet,i hvit med roas rutet stoff:)

klem:)

Fridashus sa...

Shit, de ble kjempefine;o)

Morsomt å se resultatet.

Jeg har selv noen stoler som venter på å få seg en ny look, men jeg vet ikke helt hvor jeg skal finne det grå/beige stoffet jeg har i mine tanker.

Din farve var knall fin:o)

Klem

Hvitrose sa...

ROSA!!!;)

Casa Selvik sa...

WOW, de bla kjempefine! Hmmm..lurer litt på om jeg skal prøve meg på et rokokko-prosjekt selv.
Ha en flott kveld!
Gleder meg til å følge med videre!

Nettan sa...

Å du de blev ju helt grymt snygga!! Vilket jobb!!
Kram Nettan

Borte Bra - Hjemme Best sa...

ÅÅ kjære tid så fantastisk flotte de ble! Du er jammen flink! Du har virkelig gjort en fenomenal jobb :)

:)Anette

Ragnhild S sa...

Ååååå så flotte! Jeg VET hvor mye arbeid det er å trekke om stoler og hvor VANSKELIG det kan være, så tro meg når jeg sier jeg er IMPONERT!!! Kjempeflink er du!

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Jeg la visst inn kommentaren på innlegget under, jeg...

Britt :-)

Cathrine sa...

utrolig fin stolene var blitt, så flink du er da!

ANETTESHUS.COM sa...

Sååå flotte stolene ble!! Kjempe-vellykket!

Ha en fin kveld!

Klem Anette:)

Fargerike Dagny sa...

Kjempefine! Malte du de med kost eller sprayet?

Miss.T sa...

De ble LEKRE !!!! superfine , flink du er.

My home is my Castle sa...

Åååååhhh.
Vannvittig nyyyydelige ...
Såå flink du er !!! Jeg skulle veeldig gjerne hatt disse stolene :)

Klem,Kari

JK sa...

Gosh!!! Så lekre de ble!! Dette er noe du virkelig kan!!:):)
Lykke til i morgen :D

Cathrine Aksnes sa...

utrolig lekkert:) heldig du er som har så vakre stoler.. de hadde sklidd rett inn hos meg;)

Jorid + NOE Blog sa...

Så fine stolene ble !!!
Kjempelekkert !

Ha ei fin helg ! :-)
Klem Jorid

Bouvbear sa...

Nydelig.. virkelig nydelige stoler, de ble knallfine i sort!

Lykke til med det spennende prosjektet, tøffingen.Skal bli spennende å følge deg i tiden fremover.

Minmill sa...

Sååå fine stolene ble. Tøft med sort stoff. Grattis med vellykket prosjekt og du er flink. God helg

Tone sa...

WOW, for en forvandling!!! Utrolig vellykket :-) Lykke til med prosjektet ditt, det må føles som en ære. Gleder meg til bilder :-)

Marias skriblerier sa...

Oi, så lekre de ble!!!!

Livy sa...

Så utrolig flotte stolene ble!! Så flink du er!

Bouvbear sa...

...kommer en tur innom igjen jeg...det ligger en utmerkelse til deg hos meg.
Ha en fin uke!
Hilsen farmendamen

Black Feathers sa...

Oj, stolene dine ble utrolig flotte ;) Stilige i svart, det må jeg si. Var det frytelig mye arbeid å trekke om stolene?? Har lyst til å prøve meg på en sånn stol. ;)

Ha en fin dag ;)

Birgitte sa...

SÅ fine de ble:)

KATE ♥ sa...

Lekkert er bare forbokstaven her.
Mvh Kate

Anka sa...

God deam! De ble rå lekkre:) Heldig du er som har et sånnt talent. Lykke til i morgen og kooos deg!

Fire Hjerter sa...

Så kule de ble. Må si jeg er imponert over hva du får til.

AGENT 77 sa...

wow vilket gott jobb du gjort de blev super läckra wow..kram E

Marie Söderberg sa...

åååh såååå snyggt !!! jag har en liknande stol som skall kläs om, svart är verkligen snyggt !!!

tinemor sa...

Du og du så flotte de ble!!!!!

Rikke sa...

Wow så flott den ble!
Fikk tips om at du hadde trukket om denne stolen og den ble jo kjempe fin!!
Ja jeg skal legge ut bilde når skrivebordet mitt er ferdig også:)
Ønsker deg en fin fin uke!!