søndag 8. mars 2009

0700 søndags morgen


Klokken er blitt 0700 tidlig søndags morgen(våknet av at noen var på vei hjem fra fest,og tok en liten tisse pause rett utenfor soveroms vinduet våres.Glad det ikke er meg som trasker hjem kl syv om morgenen,de kommer til å en herlig søndag he he).snøen pisket på ruta og det ulte rundt veggene.Egentlig burde jeg bare krype under dyna igjen,men det er så utrolig deilig å noen timer for seg selv før huset våkner til liv.var fristende å krype under teppe med te koppen.
Viser dere noen bilder av ting som står høyt på ønske listen.Denne sofaen kunne bare flyttet rett inn hos meg.Den er grise lekker....


Dette tre gulvet er jeg på jakt etter.Vi har gamle gulv i hele huset,men skal legge nytt i stue og kjøkken.Liker godt dette rustikke tregulvet.jeg har bestilt noen prøver,så får vi se om det ligner dette .
Prosjektet mitt hos familien Mathisen i Fredrikstad begynner virkelig og ta form.Soverommet til foreldrene er ferdige og bilder kommer i morgen.Hus fruen er så fornøyd med rommet sitt at hun bare står der inne å smiler sier hun.Og i går fikk hun vist det frem til venninder.
Kjempe gøy att det falt i smak.
Håper dere får en fin søndag,ser at det begynner å bli vår enkelte steder.Ja her på Østlandet må vi nok bare smøre oss med tålmodighet.Ingen ting som lingner på vår her enda,ingen krokuser som titter frem og ingen snø som smelter.................

8 kommentarer:

Brocante sa...

Har vært tidlig oppe selv både i går og idag faktisk. Ingenting er som en slik deilig fredelig morgen - sitte i pysjen og drømme og tenke, lese blogger og drikke kaffe..... Ha en fortsatt fin dag!

Jannicke sa...

Goood morgen!
Morgenfugl du og ;o)
Fine ting du ønsker deg,
det gulvet var flott,
håper du lykkes med å finne deg noe lignende! J.

Interiør 63º N sa...

Bra det finnes flere A-mennesker :O)
Jeg er stort sett A-menneske og synes det er deilig å stå opp om morgenen, men i dag sov jeg faktisk til kl 9, før jeg ble vekt. Deilig når barna begynner å bli litt større, slik at de sover litt lengre og en kan få en rolig tid for seg selv av og til ;O)
Gleder meg til å se bilder fra prosjektet ditt :O)
Ha en fortsatt fin søndag..

Kirsti

A-H sa...

Her i huset var det luksus i dag da minsten sov helt til syv, hihi:)
Liker bloggen din veldig godt, så utrolig mye flott å se! Håper det er greit at jeg legger deg til i blogglisten min, så jeg lett kan komme innom igjen;)

Fridashus sa...

Hei.

Kjempefin sofa du viser. Jeg er spent på bilder fra prosjektet:o)

Ha en god uke.

klem

Fire Hjerter sa...

Absolutt flotte bilder til inspirasjon.
Gleder meg til å se soverommet i Fredrikstad

Nettan sa...

Å va det är mysigt att gå upp sådär i ottan..när allt är tyst å lungt! Riktigt snyggt golv..hoppas du får "till" det!!
Kram Nettan

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo,ohhhhhhh very nice picture and your blog is beautiful.Love greetings,Elke.