torsdag 12. mars 2009

Enda et prosjekt

Nok et Finn prosjekt

Dette er en konge stol fra 1800 tallet.Ikke akkurat vakker i utgangs punktet.Merkelig trekk på en så fin stol.Er nok trekket om i senere tid.

Den skal bli en gave til min venninne som fyller 40 år i mars.Hun har lenge ønsket seg en sånn.Den skal stå i en peis stue sammen med et stort vakkert vitrine/bok skap .Håper hun blir fornøyd.

Nå er dere sikkert lei de sorte stolene mine.................................men nå har jeg 3 stk rokkoko stoler stående i garasjen.Den ene skal bli rosa til et barnerom den andre skal bli beige og hvit og den tredje tror jeg skal bli litt SPRØ.Kanskje med et fargerikt trekk........



Her er ferdig resultat,Denne stolen har utrolig flotte bein.

Synes det er deilig å ha diverse prosjekter å drive med på denne tide.Skaper evnen er stor hos meg vinters tid.Da får jeg de kalde månedene til å gå fort. Vår og sommer er det så mange andre ting å ta seg til,nemlig å sitte rett ut, nyte solen og lese en god bok.
Tusen takk til alle sammen for de utrolige positive og hyggelige tilbake meldingene på forige innlegg.Man for jo virkelig selvtillit av deres kommentarer.Man vokser veldig på det.......takk takk



18 kommentarer:

Lindas hus sa...

Den var kjempe fin! Heldig vennine du har!!!!!

Jorid + NOE Blog sa...

Den ble kjempelekker!
Ha en fin kveld :-)

Klem Jorid

My home is my Castle sa...

Kan jeg og få være venninne med deg ;)
For en lekker stol !! Ja alle stolene dine er bare nyyydelige...
Du selger vel ikke ;)

Ha en fin kveld.
Klem,Kari

Anita sa...

Gurimalla så fin stolen ble!!! Har du trekt om stolen selv også...???
Heter fargen sort, eller er det en koks/sort, litt vanskelig å se på bilde...men nydelig var den..Verkeligen en stol med sjel i!
Som Linda sier ovenfor; Heldig vennine du har!!! :-)
-Ada-

adales verden sa...

Tror venninna di må være verdens heldigste. Skikkelig lekker!
Og de rokokkostolene skulle jeg gjærne hatt:)Syns du har laga myye fint!
adale

AG sa...

Så flott stolen ble! Skikkelig stilig! Holder på å trekke om og male to rokokkostoler om dagen, men jeg får ikke bestemt meg om jeg vil ha de lyse eller mørke, og om jeg vil ha stripete, rutete, mønstrete eller ensfargede.. Så altfor mange valg..
Ha en finfin kveld!

Frk. T sa...

Lykke til med stolen, den blir sikkert kjempefin!!

Elsker hvordan du kombinerer nytt og gammelt, det ser ut som du har et vakkert hjem!

alicelilly sa...

Vilken fantastisk fåtölj, vad duktig du är!!!
Kram

vivian sa...

Skjønner ikke hvordan du finner disse flotte stolene???? Jeg saumfarer finn daglig. Uten de store resultatene. Ser der er masse flott da, men synest ofte de er litt dyre, eller det blir dyrt når jeg må få det fraktet helt til Ålesund.
Du er utrolig flink med alle disse prosjektene dine. Liker spesielt de brune stolene dine.
Kunne godt tenkt meg en slik en.
Så jeg får bare lete videre på finn og andre steder.

Lykke til med barnerommet!

Klem fra vivian

Ragnhild S sa...

Du er bare så flink altså!! Venninna di er utrolig heldig, så bare si ifra hvis du får en ledig plass på vennelista, så melder jeg meg på:) hehe! Tror jeg må forsøke meg på en sort stol jeg og! Men av nysgjerrighet: hvor kjøper du møbelstoff og pyntebånd? møbelomtrekkerne er jo rådyre å kjøpe varer fra!
klem

Fjasevas Huset sa...

Utrolig flink du er med de stolene:-) skikkelig inspirerende!

Nettan sa...

WOW va läcker!! Vilken lycklig vännina!!!
Kram Nettan

AGENT 77 sa...

wowowowowo!!!!!!!!!!!! Du är verkligen duktig sååå underbart fin stolen blev,vänninan kommer att bli kjempe glad..trevlig helg!!

kram E

Landcharm sa...

Stolen ble kjempeflott, så din venninne er vel heldig. Kjempeflott prosjekt du hadde på forrige innlegg også.

Casa Selvik sa...

Stolen ble kjempefin. Du er dyktig!

Ha en fin helg!

Interiør 63º N sa...

For en snill venn du er, håper venninna di setter stor pris på deg, for dette synes jeg var en kjempenydelig bursdagsgave :O)

Ha en fortsatt herlig helg ;O)
Kirsti

Marie Söderberg sa...

oh wow, blev så snyggt.

jasonbob sa...

golden goose shoes
bape
golden goose
nike shox
golden goose sneakers
nike off white
kyrie 4
irving shoes
air jordan
nike lebron 15