mandag 9. mars 2009

make over

Da er det første rommet ferdig.Dette er foreldre rommet .Foreldrene valgte å gi fra seg et større soverom så barna hadde litt bedre boltre plass.Dette rommet er MINI MINI det er i ut gangs punktet kun plass til sengen.Men hva mer trenger man..............................garderobe har de i et annet rom i tilknytning til badet,ganske smart løsning.Da er det bare å tusle ned i undisen og kle seg på badet....
Rommet ble holdt i helt lyse farger pga str på rommet.Det er brukt eggehvit på vegger,hvit høyglans på tak og lister og en vegg med tapet for å bryte litt opp.Sengen og komoden hadde familen fra før som er visdal serien fra Ikea.Vi har tatt av den tre fargede kanten på sengen og toppen på komoden og malt i samme farge.Og komoden skal nye knotter(bilde kommer senere)senge sett fra Kid,speil fra antikvitets forhandler(opprinnelig i gullfarge)puter,lift og tapet kjøpt hos Maleren farge og interiør i Eidsberg(tusen takk for fantastisk hjelp Åse)













her er nær bilde av tapeten, et helt nydelig mønster.
Gøy å bli ferdig med det første rommet,og jeg fikk lov til å fortsette m barne rommmene.Der er vi godt i gang,så rom nr to er snart klart.
Ønsker dere alle en fin uke,og jeg er ganske misunnelig på vår været som begynner å dukke opp enkelte steder(ingen flere vær rapporter fra dere takk)for her laver det fortsatt ned med snø.

27 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint det ble! Du har talent for dette tante:)Hvordan går det med dere der hjemme? Lenge siden jeg har sett eller snakket med noen av dere nå. Klem fra Madeleine:)

Jorid + NOE Blog sa...

Der er du igjen, etter min lille slettetabbe på blogger jeg følger kom du bort og husket ikke å legge deg til før jeg fant deg igjen nå! *kremt*

Så fantastisk fin den tapeten var!!

Ønsker deg en strålende uke !

Legger deg til i blogglisten igjen.
Klem Jorid

Mitt lille hjem sa...

For en `make over´!!!
Det må jeg si.. Ble kjempe lekkert :)

Fortsatt fin uke til deg

Carpe Diem sa...

Kjempefint. Skikkeleg lekkert blei det:)
Gledar meg til å sjå resten.

My home is my Castle sa...

Sååå lekkert det ble :))
Likte godt fargene...

Klem,Kari

tinemor sa...

Så lekkert det ble!!!
Flinke dere har vært da.
:-)

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo, the space is not to be recognised again.Your bedroom has become wonderful.Now the room comes out really brightly.Very taste fully.I am compeetely inspired.See you soon,Elke.

Jannicke sa...

Gratulerer med FLOTT soverom!!
Klem ;o)

Casa Selvik sa...

Du er så flink!
Det ble kjempefint!

Karna sa...

Lekkert sier bare jeg, og for en forskjell....skjønner godt at de hyret deg for flere rom!

Ragnhild S sa...

Gud så lekkert!!! Dette var virkelig flott du!! Gleder meg til å se fortsettelsen!!

JK sa...

Kjempefint!! Dette kan du! Jeg har ventet på bilder og oppdatering om dette prosjektet, og gjett om jeg ble gla da jeg såg dette :D:D
Gleder meg til resten:)

Blir bare sååå utrolig inspirert :D
klem

EGSET/BRAUTASET sa...

Kjempefin tapet :))
Har heilt tapetdilla for tiden. Er så dårligt utval av tapet her. Kva slags tapet har du brukt der? Den var flott :))
Ha en fortsatt god dag :))

Interiør 63º N sa...

Kjempefint :O)
Gleder meg til å se neste rom :O)
Skjønner godt at familien ble fornøyd :O)

Ha en fin dag
Kirsti

Torilpia sa...

Ble jo totalt forandret .. lekkert!

Blir spennende å følge med i de neste rommene .. :o)

Ha ei flott uke!!

Et puslespill sa...

Så fint soverommet ble! :)

Unknown sa...

Oi, det må en si! Ble virkelig forandring der ja! Det ble jo kjempefint! Nydelig rom!

Fridashus sa...

Oi, det ble kjempefint!!!!!!!!!!

Morsomt at du legger ut dette, tusen takk:o)

Er spent på resten!

Klem

A-H sa...

Fatastisk flott!!! *Bøyer meg i støvet*

AGENT 77 sa...

wow det blev toppen fint, det vita gör ju verkligen att rummet ser större ut..bra jobbat..kram E

ANETTESHUS.COM sa...

Wow! Ser kjempe-stilig ut! Så flink du er!! Gleder meg til å se hvordan de andre rommene blir også!

Klem Anette:)

Cathrine Aksnes sa...

lekkert!!!! de får et vakkert hjem og virkelig heldig som har så god hjelp av DEG!!!

CHÂTEAU DE KONSTANSE sa...

Så flott det ble!
Det er utrolig hva litt (eller mye*s*) hvitmaling kan gjøre!

Ha en fin kveld!

Christine Louise sa...

Wow, så utrolig lekkert og stilrent det ble. Utrolig flott. Tapeten var nydelig. Så flink du er. Hvor er speilet kjøpt? Kunne tenkt meg et slikt selv over sengen :) Klem fra meg..

A Seaside House sa...

Litt av en forandring, det ble kjempefint! Oki skal ikke si oe mer om været;) Ha en finfin dag uansett vær:O)

Christina sa...

Fantastisk!Dette var skikkelig flott,nå ble jeg inspirert;)

Klem C

Marie Söderberg sa...

det blev verkligen bra, duktig du är !