mandag 27. april 2009

And the winner is.............

Tusen tusen takk for så UTROLIG mange søte tilbakemeldinger på mine prosjekter.Helt vannvittig at så mange er innom å legger igjen en positiv kommentar.Jeg blir så glad,og man hiver seg over neste prosjekt med iver og glede,siden jeg har dere som gir meg så mye.......takk til alle sammen.Egentlig fortjener dere ALLE en oppmerksomhet .Men det må desverre bli en HELDIG vinner.Og vinneren er FRØKEN T ta en titt innom hennes kjempe fine blogg.Gratulerer så mye,send meg adr din så kommer det en liten gave i posten.
Viser dere noen bilder fra ute plassen som begynner å ta form.Brosteinen fikk vi lagt i høst ,den er ikke helt ferdig enda.Det skal fylles mer sand og kjøres over med en "hoppe tusse"
Det spirer og gror og det er jo bare aldeles VAKKERT ute.Og jeg koser meg i saue skinns fellene mine med kaffe og interiør blader.
















Ønsker dere alle en super fin uke,klem fra meg.

14 kommentarer:

Balke gård sa...

Å så fin uteplass dere har, brostein er bare helt nydelig!! Flotte krukker og fint hus!

Mvh Marianne

Fridashus sa...

Hei på deg.

Heldig hun som vant hos deg!!

Så utrolig fint dere har det! Den brosteinen var pent lagt. Krukkene var staselige og byggene rundt så veldig veldig fine ut:o) Helt i min smak;o)

Ha en fortsatt fin dag!

Klem

Caroline sa...

En sånn fin uteplass dere har! Kjempeflott! Har bodd i Oslo jeg :)

Klem klem C /på Lindbacken

Frk. T sa...

Heeeei!!: ) Åå, nå ble jeg glad!! Så herlig å være vinneren av konkurransen din:D Har du mulighet til å sende meg e-mail adressen din? Så skal jeg sende deg fullt navn og adresse: )

Ha en finfin dag,

Kjempeglad klem fra Anne-Lene

Jannicke sa...

For en vakker uteplass! Brosteinene var prikken på i`en!!!
J.

Interiør 63º N sa...

Så nydelig det var utenfor hos dere:O)
Jeg kunne også tenkt meg brostein, men vi har så mye trær og busker rundt tomta som gjør at det vil gror mose og ugress på og rundt de :O(

Ha en fortsatt strålende dag

Kirsti

adales verden sa...

ÅHHH så fint med brostein. Du har det lekkert!

Kristin sa...

Hei!
Så nydelig det er hos deg, både brosteinen og huset:)
Koselig med den hvite benken.
Ha en fin kveld videre!
Klem Kristin

Bianca sa...

Så nydelig uteplass dere har ja, skikkelig lekker. Kjempe fint med brosteinene!

Jeg har en award til deg på bloggen min :) Du har sikkert fått den før, men uansett fortjener du å få en til ;)

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Det er blitt veldig fint hos dere med brosteinen og det hele, og jeg lurer på; hvor du har den hvite utebenken fra?

På bloggen min ligger det en utfordring til deg... http://cathskreativehjorne.blogspot.com/2009/04/fra-garderobeskap-til-romslig.html

Ha en fin dag!

Klem Cathrine :-)

Monica sa...

lekekrt med brostein, nydelig uteplass:9 gratulerer så masse til den heldige vinner:) Ønsker deg en nydelig onsdagskveld:) klem

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Takk for kommentar på bloggen min! På vei nedover snart jeg! :-) Jo, den benken fra Åhlens, det er nok for sent, ja. Men jeg skal ihverfall sjekke det for å være sikker. Ha en fin solskinnsdag! Klem Cathrine :-)

Janicke sa...

Elegant og lekkert uterom dere har - her blir det fint i sommer!!
ha en riktig god langhelg!

AGENT 77 sa...

wowow!! å otroligt vackert ni har så fint hus o gård..hoppas allt bra..tack för fin kommentar..kram E