fredag 1. mai 2009

awarder og utfordring

Ramme med tavlemaling.......




Har fått en utfordring av cathrines kreative hjørne.Og vise en god ide til en kreativ løsning.Det synes jeg var en god ide .Man lærer jo sy mye av alle de fantastiske kreative bloggerne her inne.Så her er mitt bidrag.


Dette er en ramme med bilde jeg har kjøpt hos en brukt handel til en veldig billig penge.Jeg maler rammen ,snur bilde(da det pleier å være en glatt bakside)og maler tavle maling med gummi rulle.Laget noen sånne til jule gaver i fjor,noe som ble veldig godt mottatt.Mathilde er kjempe glad i sin tavle.

Jeg gir utfordringen videre til føken-t,hjem og lykke og my home is my castel.


AWARDER
Må takke for alle de utrolig flotte awardene jeg har fått i det siste ,tusen takk til dere alle sammen.Det varmer så godt å så mange positive tilbakemeldinger på det man gjør.Dere gir meg så søte og positive kommentarer. Det kommer så utrolig godt med,når man er helt ny i jobben.Har på en måte startet for meg selv som bolig stylist.Og det er absolutt noe jeg virkelig kan kalle DRØMME JOBBEN.Håper på å kunne mange forskjellige oppdrag.Tusen takk alle vakre jenter i Norges land.




Disse nydelige awardene har jeg fått av disse flotte bloggerne.




LIMA,INTERIØR 63,SMÅ OG STORE DRØMMER OG MY HOME IS MY CASTEL.Disse gir jeg videre til alle som er på besøk på blogggen min.

















20 kommentarer:

Jannicke sa...

Kjempefin tavle!! jeg har akkurat laget innlegg om interiørtips... Ble utfordret av 2 andre :o)
Håper derfor det er greit at jeg "står over" din utfordring??
Ha en kjempefin 1.mai!
Klem til deg.

vivian sa...

Den var fin. Tror jeg må prøve å lage meg en jeg å! Ha en deilig 1 mai!
Hilsen vivian

Frk. T sa...

Hei!!: )

Åå, så flott tavle!! Kjempefin og genial til å skrive beskjeder og andre koselige ting på: )

Jeg har allerede fått utfordringen av 3 andre, så håper det er greit at jeg også "slipper"?!:p

Ønsker deg en strålende helg!!

Klem klem: )

Forførende Farger sa...

Flott blogg du har!
Liker så godt å følge oppusningsprosjektene dine. Soverommet til datra di ble helt nydelig!
Klem fra en nybegynnerblogger

M sa...

Supert tips med malt ramme og tavlemaling, og kjekt å bli tipset at det kan brukes til presanger...
Ellers er jeg helt ny ombord, tenkte å legge igjen noen spor etter meg.
Jeg har lest og kost meg her inne, det var mye bra!!!
Takk for meg!
Og håper du tar en tur til meg også!!!
:)

Moderne Retro sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar hos oss.

For et nydelig hjem dere har. Imponert over forandringene dere har gjennomført.
Ha en fin lørdagskveld. :)

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei! Dette var en kjempefin idé, og jeg synes det høres ut som et supert forslag til gave også, så det noterer jeg meg! :-) Han en flott, solfylt søndag! Klem Cathrine :-)

perler på en snor sa...

Kjempefin blogg du har, jeg blir bare så inspirertt av å lese den. God ide med den tavla:)

Hvitrose sa...

ja den rammen er bare knall fiiin!!!!
Der har vi et av de beste interiør tipsene!!!
Stooor klenm fra meg:)

Brocante sa...

Det kan jeg tenke meg ble godt mottatt av de som fikk en slik som gave ja. Tenk så glade de blir når de oppdager at baksiden er en Munch også da.....

Flaggduken 2 sa...

Vilken fin idé med tavlan, så snygg.
Kram Petra

Mio Casa sa...

Kjempefin tavle! Har beundret den fine lystette liftgardinen på det siste barnerommet flere ganger nå. Var det veldig dyrt å få sydd en slik? Jeg har hengt opp gardiner på rommet til snuppa mi, men har veldig lyst på en liftgardin isteden!

charm design sa...

Hei Christine
Det kommer litt ann på hvor dyrt stoff mann velger.Det stoffet jeg valgte kostet 500-600 kr meteren.Så hele lift gardinen med duk ,stoff,oppheng og sying kom på 1900,-tror jeg det var.Den er utrolig flott sydd med et et nydelig kjede på siden som man drar lift gardinen opp og ned med.Og det blir helt mørkti rommet.

Mio Casa sa...

Takk for svar :-). Det ble såpass ja..regnet egentlig med det.Den var ihvertfall utrolig fin! Gardinene og rullgardinen får duge enn så lenge, men har veldig lyst på en slik engang!
Ha en fin helg :-).

irina sa...

Heisann !!
Takk for kommentar. Jeg har også en slik tavle !
Så fint uteomeråde dere har !!
er du ferdig med fotokurset du gikk på ??
Og lærte du noe ??

Klem

Anonym sa...

Heia!

Ville bare legge igjen et lite spor, siden jeg bruker å være innom å snoke;)
Syns du har en flott og inspirerende blogg og ikke minst er du utrolig dyktig! artig å følge dine prosjekter!

Bianca sa...

Det er en veldig god idè, må prøve meg på det jeg også :)

Ja, jeg elsker reinsdyr og rådyr jeg også :)
Hjortehodet er kjøpt på Isak i Sandefjord, tror bare det finnes Isak i Sandefjord og Tønsberg i Norge.. Men har sett at de selger flere ting på finn, så de sender sikkert gjerne om man bare sender en mail å avtaler med de ;)

Unknown sa...

Nå sitter jeg her og koser meg med bloggen din og tenker: Har jeg virkelig aldri vært innom her før??? Jeg legger meg til som følger av denne bloggen her og nå! Ser ut som du har et kjempefint hus! Og supergod idé med den ramma med tavle inni. :)

Frk. T sa...

Hei igjen!: )

Åå, gjett om jeg ble glad når jeg fant hentelappen i postkassen - jeg er som et barn når det kommer til pakker og overraskelser, så gleder meg veldig, veldig, veldig til å hente pakken på posten imrg!: ) Jeg er heeelt sikker på at jeg blir fornøyd, sender deg en melding når den er trygt hjemme hos meg: )

Håper du har hatt en flott uke,

God klem fra Frk T: )

jasonbob sa...

golden goose outlet
supreme new york
retro jordans
supreme hoodie
jordan shoes
hermes birkin
golden goose
adidas yeezy
yeezy boost 350
goyard bags