søndag 12. juli 2009

En liten hilsen fra Sitges
















En liten hilsen fra Sitges 3 mil utenfor Barcelona.Her bor vi i et fantastisk flott hus med utsikt utover hele byen.Etter en lang kjøre tur igjennom Sverige,Danmark,Tyskland,Frankrike og deretter Spania kom vi frem til dette flotte stedet.Her koser både liten stor seg i nydelig vær.Lange deilig dager med god mat og godt drikke.Og de minste er fornøyde med å bo i bassenget fra vi står opp til vi legger oss.






Hilser hjem til familie og venner,varm klem fra oss.

7 kommentarer:

Lindas hus sa...

Hola Guapa!!!!Så herlig det ser ut!!!Skulle gjerne ha vært der gitt, under en paraply med et lite glass hvit!!!Håper dere stor koser dere!!!Og forresten tusen takk for innlegget du hadde sist!!!Flott bilder ifra hagen deres og svømmebassenget!!!Jeg har nemlig ønsket meg et slikt leeeenge!!!Men her har far i huset vært imot!!!Synes det ødelegger plenen etc etc....men etter å ha vist ham dine bilder har han endret mening:DSå nå blir det mini swimmingpool på meg også men jeg må vente til neste år!!!Men det gjør meg ingenting!!!Kos dere i Barcelona!!!Og sangria er oblitorisk!!!Hasta Luega Senorita!!!Klem fra Linda

Jorid + NOE Blog sa...

Så nydelige bilder!

Nyt ferien :-D

Klem Jorid

Maliva`s verden sa...

Wow..skjønner dere er på rett plass der ja...etter en laaaang biltur.Kjørte den samme veien til Den Franske Rivieraen ifjor sommer..ikke så langt som dere har kjørt.Men det ga mersmak...Fortsatt go`ferie til deg/dere fra Maliva

Photo-Me-Life sa...

Åhhhh, dette kunne jeg kjørt langt for å komme til jeg også. Det så jo bare perfekt ut. Nyt ferien!!!

Anka sa...

Dette så jo heller ikke kjedelig ut nei:-D Kan tenke meg dere koser dere der! Kom hjem i dag etter en uke i Parga, Hellas. Deilig:) Ha en fin ferie videre. Klem

Anonym sa...

Hei Heidi, jeg er journalist i Dagbladets søndagsmagasin og skriver en sak om barnerom. Kunne du tatt kontakt med meg på epost: llo@dagbladet.no ? Har også sendt deg en epost.
Hilsen,
Lasse Lønnebotn
Journalist
Dagbladet Søndag

Anonym sa...

palm angels
fear of god hoodie
hermes
palm angels outlet
kyrie 8