mandag 16. november 2009

Dilla på sengesett

Nytt deilig flanell sengesett fra LIVING,og to brune gant puter fra ZANSELIG interiør på Ski storsenter.


Når det nærmer seg jul MÅ jeg ha flanell sengesett .Elsker å krype opp i en varm lun seng når grade stokken kryper nedover.






En sort bambus stige skal brukes til årets jule kalender.Her skal det henge 24 stk poser sydd i rødt/beige stripete stoff fra stoff og stil(syr for harde livet,mye mer jobb en jeg trodde)







Dette nydelig hjerte er fra house doctor,passer utmerket godt overalt så det får flytte litt rundt omkring.
Snart er det tid for første jule innlegg fra heimen.Måtte ta frem reinsdyret mitt i dag.




Skal få kjøpt littt jule blomster,plukke litt mose,greiner og kongler å sette i gang med jule forberedelsene.




Klem Heidi




8 kommentarer:

MissMette sa...

Flanell... mmm, det er det beste på vinterstid, helt enig :o) ikke noe som er bedre en det. Nydelig det sengesettet du har kjøpt deg. Ha en fin kveld. Klem fra Mette

Interiør 63º N sa...

Herlig sengesett :O)
Jeg har også det sengeteppet og sengesettet passet jo bare så bra til ;O) hm, tenke, tenke....
Her i gården finns det ikke antydning til julestemning, verken i heim eller hode, så det blir nok en stund til det blir jul her i huset........
Det er jo mange av bloggerne som har begynt å vise julestemning, så kanskje jeg blir påvirket etter hvert.....
....fortsatt fin mandag kveld...

klem Kirsti

Anka sa...

Helt enig med deg, må ha flanell:) Har også tatt fram reinstyret mitt. De er såååå fine. Kos deg flinka.

Fire Hjerter sa...

Oi, det sengesette likte jeg. Har litt dilla på brunt for tiden og da var det rett i blinken.
HA en fin kveld

(eddas) sa...

Ja deeeilig med flanell om vinteren......riktig delikat så det ut....
ha en fin dag
klemmer fra meg

A-H sa...

Det så ut som en seng jeg kunne sovet godt i:) Flanell er nydelig:)

Klem

Bluggi buggi blogg sa...

Er så enig med deg. Det er så deilig med flanell og det å krype opp i en deilig og varm seng. Flotte ting du har kjøpt :)
Trude :)

AGENT 77 sa...

Hej!
Åhh så mysigt o inbjudande,ser så där "fluffigt" skönt ut..hoppas allt bra o att helgen blir riktigt bra..åhh sååå söt dotter du har,som en prinsessa...jag vet inte tyvärr vart man kan köpa äldre tyger el kopior men ska hålla ögonen öppna o åter komma om jag hittar nått..kram E