fredag 18. juni 2010

Velkommen inn i loftstuen

God fredag`s kveld...........
Jeg vil takke dere alle sammen for nydelige kommentarer og mailer.Alltid så hyggelig å lese alle sammen.Prøver å svare å kikke inn hos alle,men tiden strekker desverre ikke til..Men jeg koser meg med vært eneste ord fra dere.
Viser dere noen bilder fra loftstuen i dag.Tror det er den beste investeringen vi noen gang har gjort.For dette er et rom vi setter utrolig stor pris på.I disse forball VM tider,ja da kan dere vel tenke dere hvor min kjære må se sine fotball kamper......... (Skrivebord ,lamper,stoler og salongbord fra Living(Klokken er fra en nydelig liten interiør butikk i Mysen)


Dette rommet....... brukes til partyrom for store og små,her har vi bursdager,fester,video kvelder og diverse andre sammenkomster.Utrolig deilig med et stort rom som ikke ligger i huset :Da slipper mann og kaste ut resten av familien hvis mann skal ha jente kvelder eller lingnende.Det er også et veldig populært rom for ungdommen i huset.Som regel har de flere enn en person

 på besøk,og når deres rom ikke er av de største ,samles de i loftstuen.Og vi kan nyte en stille rolig kveld,men samtidig vite at de er i nærheten.
Her har vi........  valgt møbler som kan "brukes".Sofa som bare kan tørkes av og bord som tåler alt.
Det kjenner dere sikkert til,iallfall dere som har ungdom i hus.Det ser ikke alltid like pent ut etter at en gjeng med "fjortisser"har prøvd å fortjære feks popcorn og brus.

God helg klem Heidi

18 kommentarer:

Trine sa...

så utruli stili :)
Sånn kunne æ tenkt mæ når vi bygge garasje :)

Du har en fantastisk stil!

GO helg til dæ å dine
Klæm Trine

Camilla`s Castle sa...

Takk for kommentar hos meg:)
Kjempe praktisk med loftstue over garasjen!:) Det vil jammen jeg også ha når vi bygger garasje, hehe.. :)

God helg til deg også!

Kristin sa...

SÅ utrolig kjekt med et sånt rom..
Og ikke minst lekkert innredet!
Godt med en plass man kan komme seg litt unna uten å kaste bort andre;-)

Ha en flott helg!

Klemmer

Anns draum sa...

Kjempesmart!! Vi har ikkje mindre enn 3 stuer så eg kan sleppe unna fotball eg og;)) Har sagt det før, men du har det så utruleg flott altså. Likar så godt arbeidsborda dine. Lekre:))

Ha ei flott helg:))

Klem frå Ann

Christina Mari sa...

Så utrolig fint! Dette ga meg en god idee når man skal bygge,for etter bygging av hus kommer nok en garasje.
Ha en vidre fin kveld.
Klem fra Christina

Anonym sa...

Kjempesmart løsning med plasseringen av loftstuen :-)
Og kjempefint innredet!
Jeg begynner å tenke på vår egen loftstue, som i mine øyne ikke ser ut...tretak m. panellakk, villmarkspanel (!!) på veggene, også med panellakk. Og korkgulv (!!) Kun vinduskarmer og lister som er malte (hvite).
Hva skal man gjøre når mannen nekter å male?
Det kunne faktisk bli veldig koselig og fint der oppe!

Elsker forresten skapet ditt, blitt veldig fint!

Klem Kristine

Martilie sa...

For et lekkert rom!
En kjempegod ide! Ettersom barna vokser til ser man behovet for å ha sine egne soner :)

Nydelig hos deg -dette likte jeg virkelig kjempegodt!

Nyt helga!

Klem fra Tove

Anne Grete sa...

Utrolig flott!!

Du har en fantastisk stil, må jeg bare si :)

Ha en fin kveld!

Klem

Anonym sa...

Utrolig stilig Heidi - dere er flinke!:-)
Ha en kjempe-fin helg,
klem Hege.

Anitas Interiør verden sa...

Hei takk for kommentar :-) kjempe stilig rom likte godt stilen der. nå er vi snart klare for avreise til USA drar 02.30 i natt skal bli spennende.
Ha en fin helg
Klem Anita

små og store drømmer sa...

veldig veldig pent rom.
Digget stolene. Mon tro om de fortsatt finnes på Living!?
Ønsker deg en god helg :)

cecilie Grut sa...

For et KNALLSTILIG skrivebord!

Akkurat sånn som jeg drømmer om å ha i atelieret mitt! (..en vakker dag) :o)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

SÅ utrolig flott det var... Så praktisk og flott.Mange gode ideer til oss som fortsatt ikke har bygd ut slike rom enda.

Klokka var kjempe fin.

Tusen takk for den hyggelig hilsen i bloggen min. Den lysestaket jeg hadde avbildet finner du i Mysen...

Ha en fin helg

Klem

Hjemmekjær sa...

FOR en STUE! Det må være fantastisk å ha ja, det skjønner jeg godt! Vi skal til på garage, og vi skal ha loft på. Skal vise dette til mannen...;D

Lynetmor sa...

Hei, kjempe fin loftstue :-) Ha en fin dag :-)

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Du får tak i den i en butikk som heter Kreativ kunst og design. Ligger midt i Mysen sentrum, like ved Eidsberg Sparebank.
De har kjempe masse fint.

Mitt lille hjem sa...

Helt genialt!
Dette liker vi :)


Klem
Christine

Anonym sa...

Hei på deg!
Fantastisk flott den døren og det huset deres:)
Takk for koselig kommentar og ønsker deg en flott uke og en hærlig sommer!

Klem Merete...