søndag 19. september 2010

En liten fotomodell

En nydelig dag i Oslo i vakkert høstvær..................................Mathilde stiller villig opp for fotografen.Hun elsker å bli tatt bilde av.Kanskje ikke så rart når mann er vant til å ha kamera opp i ansiktet til en hver tid.
                  Tusen takk for alle de gode tipsene for å få urter til trives.Godt lys og mye vann er visst tingen.
                                                                            Klem Heidi
             

15 kommentarer:

Karma sa...

Herlig fotomodell:) Så mange fine tips om urter her... Det eneste er at etter jeg hadde 60(minst) bananfluer her (som fulgte med to potteroser) så tør jeg ikke la noe som helst stå fuktig hele tiden, nå tørker alt jeg har av planter før jeg vanner de... :)

Klem Kaja:)

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Vakker fotomodell og en vakker blogg med masse inspirasjon;).

Håper du kan svare meg på hva slags gulv dere har i stuen(?). Fikk sett litt av det på bildet av stereobenken under tv`en deres. Hvis dere ha behandlet det selv, hva har dere brukt for å få den fargen? Likte det veldig godt!.

Ha en fin uke;).

Klem fra Marilinn

Jannicke sa...

..skikkelig fotomodellspire :o)
Skjønn hun er!!
Klem J.

(eddas) sa...

Åh så søøt ei pie du har:)
ha en fin ny uke..
eddaKlemmer

Karna sa...

Nydelige bilder av en nydelig "modell"....

♥ Linnie ♥ sa...

Hun er din datter, ikke sant? :)

Hun er iallefall veeeeldig lik deg, i følge bildet av deg selv i venstre marg, guri malla :)

Kjempesøt jente :)

Ønsker deg en flott mandag! :)

Klem Linnie ♥

Tomines hjem sa...

Nydelige jente du har.. virkelig.. gleder meg så til bildene kommer i bladet..

ha en fin dag!

Hege sa...

Mathilde er bare VAKKER!
- skjønner godt du er stolt Heidi:-)
Ha en fin mandag,
klem Hege.

Lise sa...

flott jente! :-)
(tror bananfluer (rødbrune) forsvinner om man fjerner all frukt)
mvh
Lise

zanz sa...

Hei hei og takk for hyggelig kommentar hos oss:)
Gratulerer med 3. plassen i Norges mest inspirerende hjem - vel fortjent! :)
Herlig høststemning og modell du presenterer.
Hilsen fra jentene på ZanZ

Landcharm sa...

Hei du! Nydelig modell du bruker i dag. Takk for koselig hilsen fra deg, og er med på en lunch snart. Har jobbet til nå, så jeg får ta en liten runde før jeg stuper.

Anonym sa...

hello i like your blog can you translate in french .
your house is very beautiful sorry for my english .
Bye vanessa

Anka sa...

Hei Heidi....
måtte innom å kikke med en gang jeg kom hjem i dag. Flott blogg og skjønn jente du har. Blir nok ikke lett å holde gutta unna der etter hvert!!!
Gleder meg til neste Vakre hjem og repotasjen fra hjemmet ditt.

hilsen Anka fra PH i ski..

Villevinkel sa...

Hei :-)

Er - som mange andre - stor fan av bloggen din!! Nydelige bilder av nydelige rom!

Falt veldig for soverommet ditt..er det lov å spørre hvilken farge du har valgt på veggene??

Klem Elin

Anonym sa...

Nydelig blogg
Nydelig pike

Kommer definitivt tilbake
til den herlige bloggen din ... ♥

Ha en fin høstdag, klem til deg