torsdag 23. september 2010

Herlig gjenbruk

Sjekk denne herligheten...................her snakker vi gjenbruk.Kjempe kul bokhylle som er bygd opp av gamle kasser.Utrolig morsom ide.
                                      Her har dere mine "skjønnheter" stående på spisebord                
                                         Venter på vår kjære snille nabo som er elektriker.
                                                          Hva tror dere ?blir de fine?
                                                                    
                    Her er det også jule planlegging for fullt..........................................forteller senere.
                                                                       Klem Heidi

31 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Kjempeflotte lamper.
Gleder meg til å se dem på plass.. Dette blir åå lekkert :))

Klem,Kari

Nettan sa...

Sååå snygga lampor...kände helt plötsligt ett litet sting av habegär;-)!!
Kram Nettan

Anitas Interiør verden sa...

Kjempe kul hylle den likte jeg :-)
Lampene blir sikkert kjempe fine,håper du ikke må vente for lenge på elektrikkeren da ( er gift med en så her er det vente tid )
Ha en fin dag, gleder meg til fortsettelsen av jul .......

Klem Anita

Kaoskontroll sa...

Fantastisk hylleløsning! Hadde passet perfekt under trappen min, men sikkert ikke bare bare å få tak i så mange flotte og like kasser.

Veldig stilige lamper. Blir nok lekkert. :)

Klem

små og store drømmer sa...

Kjempefine!
Fortsatt veldig misunnelig på lysestaken(e) i bakgrunnen :)

Nostalgia sa...

Åååh, hylla likte jeg også... Nice!!
Gleder meg til å se lampene hengt opp, her i huset har jeg ventet i noen måneder, på at Nostalgiamannen skal flytte lampa over kjøkkenbordet hele 30 cm.. Tror liksom den vil ta seg bedre ut, MIDT over bordet... ;-)

Interiør 63º N sa...

Tøff bokhylle :O)
Bare elsker de nye lampene dine, skulle veldig gjerne hatt et par over kjøkkenbordet jeg å !
Ønsker deg en herlig helg, her er det heldigvis meldt fint vær :O)

Kirsti

Ikke A-Lene sa...

Kjempe fine.. passer perfekt inn hos deg☺☺☺

Hege sa...

Oiiii,så kult. Gleder meg masse til å se lampene oppe!

Å denn juleplanlegginga gleder jeg masse til å lese mere om :o)

Hege

Hjemmekjær sa...

De lampene kommer til å "rigge" knallbra!:) Blir moro å se når de er på plass, så jeg følger med;)

Anonym sa...

Hei.
Så hylle løsningen for en uke siden , og ringte sporenstraks til familien min som ironisk nok just har solgt eplegården :-(
Der var det ingen tre kasser igjen:-(
Glad ble da jeg så at Living har noen liknende kasser til 69/ 99 kr :-)
Tror det kunne bli en tøff hylle på lekerommet...eller hva tror du?
Spørs om det ikke blir noen forandringer på jr gutten sitt rom etter vår prat he he he.......
Klem Mette

Landcharm sa...

Tøffe lamper. Ønsker deg en god helg!

Hege sa...

SÅ kule lamper Heidi - og venter spent på hva du finner på ;-D
Ha en fin helg,
klem Hege.

HiH sa...

For en fin blogg jeg fant her:-) Masse fine bilder. Legger meg til som følger.

helle i huset i husvik

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Hei igjen. Tusen takk for svar ang gulvet ditt;).

Stilige lamper du skal henge opp;).

Ha en fin, fin helg. Klem fra Marilinn

toves sammensurium sa...

jeg husker vi hadde slike kasser so hyller på denne måten i butikken jeg jobbet i for noen år siden....veldig tøft !! Kunne rett og slett tenkt meg det hjemme:)Lampene også...knalltøffe - må bare bli bra det der skjønner du :))))
Tove

Anonym sa...

Hej!

Vilket fantastiskt vackert hem du har. Jag får så otroligt mycket inspiration. Tack för en underbar blogg!

Tomines hjem sa...

huset ditt er bare så lekkert.. herlige bilder hos franceska.. jeg kikket på de lampene i sommer, og de er en drøm... kom plutselig på at de hadde da også vært perfekt et sted hos meg.. juhu!!

ha en fin uke..

Anonym sa...

Hei:)
Hærlige lamper, kommer til å bli så lekkert!!!
Har også så lyst på noen lignende, men ikke så lett å finne her.
Har du noen tips på nettbutikker som selger lamper i den stilen?

Ha en hærlig helg!

Klem, Merete

Anonym sa...

Hei:)
Hærlige lamper, kommer til å bli så lekkert!!!
Har også så lyst på noen lignende, men ikke så lett å finne her.
Har du noen tips på nettbutikker som selger lamper i den stilen?

Ha en hærlig helg!

Klem, Merete

Anonym sa...

Hei! Kassehyllen var tøff!!
Men fra det ene til det andre.Jeg pusser opp min første rokkostol, inspirert fra bloggen din.
Jeg har malt den hvit og var på stoff og stil for å kjøpe lintrekk. Der anbefalte de IKKE linstoffet de hadde der, fordi det ville utvide seg og bli stygt og slaskete ved bruk. Hva slag stoff bruker du og hvor kjøper du det? Det er kjempefint om fint om du kan svare:)) Gerd

MissMette sa...

Hei Heidi :)
Flotte lamper ♥ og kjempetøff bokhylle !!! ME LIKE :) Elsker bloggen din, fantastisk flott og inspirerende hjem… og mange flotte bilder! Jeg gleder meg veldig til reportasjen kommer i Vakre Hjem. Ønsker deg en fortsatt fin helg, klem fra Mette

Camilla- casual living sa...

Stilig hylle. Og lampene kommer til å blir kjempe fine:)

Camilla

A Seaside House sa...

Kjempeflotte lamper ja!

Ha en finfin kveld videre:)

Anonym sa...

Jättefina lampor. Ska bli spännande att se de på plats. Njuter av alla dina bilder på ert hemtrevlig hem. Ser fram mot nästa nummer av Vakre Hjem! Varma hälsningar Annika

charm design sa...

Svar til anonym:
Stoffet jeg har brukt til mine rokokko stoler,kjøper jeg hos panduro hobby.Der har de et stoff som ser ut som lin men som har en blanding av 50% lin og 50% bomull.Det er helt riktig at 100% lin ikke er noe godt alternativ.

Elin sa...

Hei...du den sorte, buede utedørmatten du har utenfor den sorte inngangsdøren din, HVOR har du fått tak i den???Er den i gummi,gjern eller ??Husker du prisen?? Er bare sååå fin.Vi har akkurat malt vår dør sort også, så mangler jeg en fin dørmatte til.
Du har en herlig blogg som jeg koser meg med hver kveld.:-))

Anonym sa...

Hei igjen! Vil bare si tusen takk for svaret angående stoff til rokokko stol!
Det blir snart en tur på Panduro for å kjøpe riktig stoff nå. Båndet, lim og stiftemaskin ligger alt klart. Gleder meg til å prøve å sette på nytt trekk:))

Gerd

Anonym sa...

Kjempeflott den hyllen du har lagd av alle kassene :o) Hvor får man tak i sånne?
Har akkurat begynt å følge med bloggen din og kommer til å fortsette, den gir meg masse inspirasjon.

Ha en fin dag..

Elisabeth - kreativblogg sa...

Utrolig stilig bokhylle. Jeg ble helt forelsket! :D Takk, for en super ide.

Elisabeth - kreativblogg sa...

Utrolig stilig bokhylle. Jeg ble helt forelsket! :D Takk, for en super ide.