søndag 4. september 2011

Vinnerne av giveawayen er :

Tusen takk alle sammen for så mange flotte herlige kommentarer.
Skulle selvfølgelig ønske jeg hadde en gave og gi til til  hver og en av dere.Men neste gang er det kanskje du som vinner.


En takk igjen til Mille Moi og Landcharm for de flotte premiene.Jeg er helt sikker på at de fire heldige vinnerne blir veldig fornøyde med det de får.Minste mor har fått velge 4 tall i mellom 1-180 


Og vinnerne er:    nr 30  anonym Ann -Christin vinner 2 flotte tekopper 


                               nr 122 anonym Grethe vinner to flotte tekopper


                               nr 128 anonym Hanne vinner dørmatte fra housedoctor


                               nr 140  hokusfiliokus vinner pute med tekst


Gratulerer til alle sammen.Send meg fullt navn og adresse på mail og gaven vil bli sendt til deg i posten.


Ha en super fin søndag alle sammen

10 kommentarer:

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Grattis til alle som vant!!

Klem Anna

Så Vitt Jag Vet sa...

Grattis till vinnarna !
Kraam
Sanne

Anitas Interiør verden sa...

Gratulerer til de heldige vinnerene, flotte premier.
Ønsker deg en god helg Heidi.

klem Anita

Anonym sa...

Oi oi oi - tror jo ikke det er sant, men har sjekka og telt meg fram til at jeg er en av de heldige vinnerene!!! Hurraaaa!! Har sjelden vinnerlykke, men dette var utrolig gøy!! Tusen, tusen takk, Heidi!!! Du verden, nå ble jeg glad:-)

Hilsen Ann-Christin F.

Landcharm sa...

Gratulerer til heldige vinnere! Så stilig stol du har laget i innlegget under. Flink pike!

Thelma Louise sa...

Grattis til heldige vinnere :-))

Hokusfiliokus sa...

Åååå, nå ble jeg kjempeglad! Gleder meg til puten kommer:) Tusen takk!

Li/Småtingene sa...

Gratulerer til heldige vinnere!!
:-)

Rachel sa...

Congratulations to the lucky winner and to you, my dear! So lovely candy! :D

Anonym sa...

Tusen TUSEN takk Heidi! Nå ble jeg kjempe glad...to helt nydelige tekopper bare til meg!! De skal få hedersplass på det nye kjøkkenet mitt..passer helt perfekt med fargene også..Nå blir det kanskje en kopp te til mann min også i et romantisk øyeblikk..;love; står det jo..Klem fra Grethe:)