fredag 2. desember 2011

Et par skatter fra København

Ønsker dere en riktig god helg med et par av mine beste innkjøp fra København.Det skulle i utgangspunktet bare være en julegave shopping tur ,men i et svakt øyeblikk falt jeg for denne vakre ulv puten fra By Nord og det nydelige teppet fra samme sted.Så det måtte jo bare bli med hjem til Norge.


Jeg ser at jeg har litt lite julepynt i stuen,det må jeg gjøre noe med.Litt granbar og kongler kan vel passe her.Kanskje helgens vær tilsier en skogstur...............
Klem Heidi

10 kommentarer:

Anitas Interiør verden sa...

Flotte ting Heidi, likte godt teppet :-))
ha en fin fredags kveld
Klem Anita

Elin | Draumesidene sa...

ByNord er ein favoritt! Herlege ting i sofaen din!

Stor helgeklem!
E

Two sa...

Nydelig! Ganske dyrisk hos deg no etter kvart, men i nydelige naturfargar. Kjem nok til å passe fint med dekor i naturmaterialer ja! God tur til skogs!

(eddas) sa...

Skjønner at du falt for det...
ha en fin helg

Anonym sa...

he he trur du skrev feil ugle pute? ser ei ulvepute jeg:)

Anonym sa...

Skjønner godt at du falt for dette!

Nydelig paljett pute og ♥

~Natalie~

Cathrine Rennemo sa...

Kjempefint ble det;-)

Kathrine sa...

Hei! Hvor kommer det svarte brettet på bordet ditt i fra?

Hilsen Kathrine på Lillehammer

Anette Willemine sa...

Herlige ting du har med deg fra København. Ja, det er ikke lett å unngå fristelser. :)


AW

jasonbob sa...

yeezy sneakers
pandora bracelet
adidas yeezy boost 350 v2
golden goose
balenciaga shoes
golden goose
birkin bag
yeezy boost 350 v2
golden goose sneakers
longchamp handbags