tirsdag 17. januar 2012

Kjøkkenvask


I dag var det på tide at kjøkkenet fikk seg en skikkelig runde med vaskebøtta .
Et kjøkken blir forferdelig møkkete og rotete etter all bakingen og matlagingen i julen.Jeg har sluttet å ta en ordentlig rundvask før jul,tar det på nyåret istedenfor.Har til og med kastet liftgardinene i vinduet for de var helt sorte av sot på innsiden.Vi får se om det kommer opp noen nye eller om det rett og slett skal få være åpent.Jeg liker og titte ut av kjøkken vinduet.
Ble så rent og fint at jeg måtte ta meg en tur med kamera.
Ha en fin tirsdagskveld,her skal vi krype under dyna tidlig i dag for å se en fin film i senga.Ganske hyggelig og ligge under dyna og kose seg en kald kveld i januar.
Klem fra meg





11 kommentarer:

Heidi sa...

Hei Heidi, du har et så nydelig kjøkken, alltid flott å se nye bilder derifra. Veldig spent på det nye rommet deres også, følger spent med. Esker selv, naturfarger og de fargetonene du har igjennom huset, så vi kikker stadig innom:)

Titt gjerne innom våre splitter nye blogg http://www.lykkelig-interior.blogspot.com/

Ha en deilig kveld og lykke til med oppussing.

Lizann og Heidi

Anettes namnsmycken sa...

Åh, vilken mysig blogg du har. Så fint hem att jag kan titta på din blogg hur länge som helst. Jag kommer tillbaka.
Kram Anette

Bente sa...

Så mange fine bilder,
syns den kaffekoppen på det øverste bildet var veldig stilig! :)
Håper du får en fin kveld, kos deg med film :)
Hilsen Bente.

Drømmeboden sa...

Ser ut som at du har et utrolig flott kjøkken :) Er det ikke deilig å kjenne duften av nyvasket rom? Likte forresten spesielt godt den stangen med kroker (ikea?) og koppene med elg(?) på!! De var knallfine, gi meg gjerne et pip om hvor de er kjøpt ;-) Titter nok innom igjen :)

Marits Hverdagsgleder sa...

Flotte bilder fra kjøkkenet ditt. Du må gjerne ta en titt på mitt også, kommer bilder om et par-tre dager.

Anonym sa...

Så flott du har det:) Hvor har du kjøpt det stativet som kaffekrusene henger på? Det var stilig;)

Mari sa...

Heihei, takk for en inspirerende og flott blogg. Lurer veldig på hva gulvet deres heter?

Anonym sa...

Hei! Kjempefint kjøkken;) Hvor har du kjøpt de serveringskurvene?

Anonym sa...

Så godt å få gjort d skikkelig reint:)skulle ønske jeg hadde tid til å ta ei skikkelig økt,vi får se neste mnd:)likte godt den flotte hvite skålen med stett,kan jeg spørre hvor du har fått tak i den?
Ha en finfin dag.klemz:)

LIVING sa...

Nyyydelig kjøkken! Gjorde seg jo fint uten gardiner også, lyst og fint :)

Stine/ LIVING

Anonym sa...

Hei:) flott og inspirerende hjem (og blogg) du har. Lurer på hvilken farge du har på kjøkkeninnredningen din? Vi har ganske lik flis som det du har, hadde helst lyst på hvit innredning nå som vi skal fornye, men tror det kan bli for hardt mot flisa. Håper du kan hjelpe:))
Renathe