fredag 28. september 2012

Fredagskveld igjen


En ny uke er over.....igjen.
Hjelpe meg så fort tiden går.Nå går det utrolig fort til jul.Derfor har jeg faktisk kjøpt årets første julegave i dag og noen kalendergaver til minstemor. Det er jo en begynnelse..........bare resten igjen.Flere som er i gang med juleplanleggingen?
(Litt nytt på bordet til helgen,sukkulenter fra Plantasjen,vaser og lysfat fra Living)
                                                         Nyt helgen og hverandre
                                                                 Klem Heidi

10 kommentarer:

Li/Småtingene sa...

Hjelp! Har ikke begynt å tenke på jul ennå... Men registrerer jo at ukene flyr avgårde; synes det er fredag "annenhver dag" jeg! Fine bilder du viser :)

Ha ei flott helg!
:-)

Unknown sa...

Nydelige bilder:)
Ja, tenk at det snart er jul ♥
Gleder meg så til desember, det er såå koselig:)

Har et par julegaver i boks alt ja:)

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Herlige bilder- Jul..... har ikke tenkt på den ennå. Den kommer like brått hvert år. Deilig følelse å begynne litt tidlig da:-) Fin helg videre til deg :-) Anita

Tone sa...

Wow så flink du er.
Jul har jeg ikke tenkt noe særlig på enda gitt.
Pleier å ta meg en dag fri til julegaveshopping før jul og har listen klar slik at jeg får med meg det meste på en tur:)
Høsten gir en egen stemning med levende lys - koselig!
Klem

Huset på landet sa...

He-he... Må nesten le litt. Trodde jammen jeg var alene om å ja startet julegavehandelen.
Artig synes jeg, når man kommer over noen "kupp".
Ha en strålende søndag!
Line

Anonym sa...

Jag har sett någonstans i din blogg, en så fin fondvägg med en världskarta, kommer du ihåg var du köpt den? Hade varit så glad att få reda på det!

Trevlig helg!
Maja

charm design sa...

Hei Maja

Verdenskartet finner du bilder av et stykke tilbake i min blogg.Og tapeten er kjøpt hos Fargerike.Husker dessverre ikke helt hva tapeten het,men det hjelper de deg sikkert med hos Fargerike.Hvis jeg får telefon nr ditt kan jeg ta et bilde og sende til deg.
Riktig god helg til deg også
Heidi

Beata sa...

great pics! I like everything!

jasonbob sa...

yeezy
giannis antetokounmpo shoes
supreme shirt
bape clothing
yeezy 700
balenciaga
off white clothing
yeezy boost 350 v2
golden goose
supreme

white sofa covers sa...

Hjelp! Har ikke begynt å tenke på jul ennå... Men registrerer jo at ukene flyr avgårde; synes det er fredag "annenhver dag" jeg! Fine bilder du viser :)
black shalwar kameez with red dupatta
black salwar suit with colourful dupatta