fredag 2. november 2012

Behind the scene

 En spennende og morsom dag på jobb.................

Et team bestående av fotograf Christian fra studio CB ,stylist interiør(meg)stylist klær og sminke(Kristine Sandvik) Linn Helga fra Dahlgren(grafisk design)fikk i oppdrag og lage årets julemagasin for Akimtorget kjøpesenter.Vi var så heldige å låne et gammelt vakkert hus med sjel og sjarm.
Tusen takk til en utrolig sporty familie som stilte med hus og hele familien som modeller.
Det blir skikkelig kaos
når en stor mengde med varer skal bæres inn,det skal lages jul og nyttårs feiring i stuen mens mange modeller skal skifte og styles.Det er høyt tempo,mange mennesker,mye fotoutstyr og kaos.Men utrolig gøy og vi gleder oss til å se resultatet.
                                      En gjeng med flotte ungdommer rundt et nyttårsbord.
                                                      Fotografen i gang
                                                            Julebordet er dekket.
                                      Nydelig gammel original tapet på veggene
 Min Mathilde fikk prøve seg som modell for første gang.Og det var kjempe stas og bli styilet og ordnet av Kristine.
                  Tre herlige modeller .Lille Erik på litt over et år med  ørebetennelse og feber .
                     Men han holdt ut så vi fikk tatt  noen fine bilder med barna foran juletreet.
                           Gleder meg til å se ferdig resultat.En riktig fin fredag til alle sammen.

8 kommentarer:

Landcharm sa...

Stilig - gleder meg til resultatet! Ønsker dere en fin helg!

Cathrine sa...

Så flotte bilder. Koselig:)

Flisan sa...

wow så flott !!! dette kommer til å bli superbra resultat!
god fredag og god helg, klem

Unknown sa...

Så utrolig artig!
Det tipper jeg var stas ja:))
Og så vakkert dekket julebord, det likte jeg veeeeldig ♥

Ha en fin fredag:)

adales verden sa...

FLINKINGER! så gøy dette så ut, kjempefine bilder;) god helg

Nicoline sa...

Så utrolige flott bord!
Kjempegøy å være modell da.

God helg, klem Nicco

NIB sa...

Å, det så morsomt ut! Så gøy å style litt på mennesker også.

Jeg har sendt deg en mail, men er så usikker på om den har kommet frem:)

:) Ann Helen

Anonym sa...

Takk for at du deler med oss, det så stilig ut og de uglene fikk jeg veldig lyst på.
Toril