torsdag 21. november 2013

Det juler seg til i heimen

                                              Litt jul.....sniker seg sakte men sikkert inn.
Der er så hyggelig og få på plass masse lys ,blomster ,dekorasjoner ,stjerner i vinduene og julegodteri ,når dagene og kveldene  blir  mørke og kalde .Og Theo gutten skal selvfølgelig også være med på bloggen,






Her går det i kobber,grått og natur i år. Dessverre ble det inge plass til de gamle julenissene på loftet.Men når minstemor vil pynte rommet sitt tar vi de frem.........

Ha en fantastisk deilig førjulstid.........

14 kommentarer:

Nicoline sa...

Råååålekkert Heidi! Her i huset har også julen sneket seg inn. Utrolig kjekt. Her går det også i kobber/gull, grått, sort og hvitt.
Ha en strålende helg, Klem Nicoline

My home is my Castle sa...

Nydelig Heidi <3
Alltid så inspirende å titte innom deg :)

Klem,Kari

Ingvilds Englehjem sa...

Så nydelig det var. Herlige fargekombinasjoner.
God helg

Unknown sa...

Så lekkert pyntet:))
Blir nok ikke store plassen til nisser her heller, hihi, men knaskje de vil være på barnerommene ja, lurt:)

Drømmeboden sa...

Så nydelig fargekombinasjon du har fått til. Uoriginal, men så vakker. Jeg likte det i alle fall veldig godt :-) Her blir det mye hvitt, sølv og lin til advent og jul i år. God helg! Hilsen drømmeboden :-)

Fire Hjerter sa...

Så koselig. Her i huset er det ikke mye jul ennå bortsett fra litt juleblomster - svibler og amarylis. Men om en ukes tid skal stjerna opp i vinduet.

Unknown sa...

Fineste bloggen, gosj!

Anonym sa...

Så nydelig,kjekkt når ein tar inn litt etter litt pynt:)
Fin ny veke til deg!
Klem

Anonym sa...

SÅåååå fint :) digger din blogg Heidi. Lurte på om du kunne gi meg fargekodene på; ytterdør, skapet i gangen og det mørke skapet i stua di (det du kjøpte på Finn for en stund siden) ???? Setter stor pris på om du ville svare på dette. Takker på forhånd jeg og ønsker deg en riktig god og hyggelig førjulskonsert tid :)

charm design sa...

Hei anonym

Tusen takk for kjempe hyggelig kommentar.
Fargen jeg har brukt på både skapene og ytterdøren heter sot grå (lady)
Bare si i fra hvis de ikke finner fargen så tror jeg at jeg kanskje har et spann stående med farge koden.
Heidi

charm design sa...

Hei anonym

Tusen takk for kjempe hyggelig kommentar.
Fargen jeg har brukt på både skapene og ytterdøren heter sot grå (lady)
Bare si i fra hvis de ikke finner fargen så tror jeg at jeg kanskje har et spann stående med farge koden.
Heidi

Anette Willemine sa...

Vakkert pyntet hos deg, Heidi! :)
Koselig å gjøre huset klart til jul, litt etter litt. Ser du har laget litt julegodteri. Det skal jentene mine og jeg gjøre sammen også. Alltid så hyggelig med slike stunder.
Ha en fin start på en ny adventsuke!
Klem,
Anette Willemine

mcneyse sa...

site link why not try these out her comment is here discover this my review here you can try these out

seses sa...

v8i31b9k94 q1f89h0i90 o7b68s7h28 c4v12m5i58 c9l59j6v69 n2z76p5i16